Globetheater binnenkant

Antwoorden op veel gestelde vragen

  • Info- en ticketlijn (voor verkoop en vragen over de voorstellingen): (0521) 59 49 99
    Email: ticketlijn@shakespearetheaterdiever.nl (voor vragen over kaartverkoop en voorstellingen).
  • Kaartverkoop: Online en via de info- en ticketlijn. Verkochte en betaalde toegangskaarten worden niet terug genomen. We beheren geen wachtlijst.
  • Kassa en betalen: De kassa bevindt zich vooraan in het Shakespearehuis. Pinnen is mogelijk.
  • Data, aanvang en toegangsprijs voorstellingen: zie links op deze site.
  • Duur voorstelling: 2 x drie kwartier, met een pauze van ruim een kwartier
  • Theater open: Een half uur voor aanvang van de voorstelling.
  • Sta- en zitplaatsen: Het globetheater beschikt over zitplaatsen.
  • Verwarming enz.: Het Globetheater wordt momenteel geïsoleerd. De verwachting is dat hiermee het verwarmingsprobleem wordt opgelost.
  • Ringleiding: niet aanwezig
  • Rolstoelen: Het globetheater is rolstoeltoegankelijk. Aantal rolstoelplekken is beperkt. (altijd aangeven bij info- en ticketlijn dat u met rolstoel komt 0521-594999)
  • Mindervaliden toilet: aanwezig.
  • Parkeren:Direct bij het theater
  • Meebrengen eigen etenswaren en dranken: Niet toegestaan. Vanwege de akoestiek in het globetheater is het nuttigen van eigen meegebrachte etenswaren en dranken tijdens de voorstelling erg storend. Tevens is de ruimte om tassen met spullen bij de zitplaatsen te stallen zeer gering. Zowel voor aanvang van de voorstelling als tijdens de pauze worden via de catering dranken te koop aangeboden.